1. HABERLER

  2. YAŞAM

  3. SABA TÜMER'E KOVULUNCA 3.7 MİLYON
SABA TÜMER'E KOVULUNCA 3.7 MİLYON

SABA TÜMER'E KOVULUNCA 3.7 MİLYON

"Bayan Kahkaha" olarak tanınan Saba Tümer'e de 3.7 milyon lira ödendiği ortaya çıktı.

A+A-

YAŞAR NURİ YAYINDAN KALKTI SABA TÜMER 3.7 MİLYON ALDI

17 Aralık operasyonu ardından ortaya saçılan ses kayıtlarından birinde yer alan "alo Fatih Yaşar Nuri'yi yayından kaldırın" başlıklı iddanın ardından ayrıntılar netleşmeye başladı. Taraf Gazetesin'de yer alan habere göre  "Bayan kahkaha" olarak da tanınan Sunucu Saba Tümer, yayının kaldırılması tazminatı olarak 3.7 milyon almış.

CİNER GURUBU İHALESİZ ALMIŞTI

TMSF’nin ihalesiz Ciner Grubu’na sattığı Show TV’den Acun Ilıcalı'ya yapılan 100.8 milyon liralık ödemenin ardından, "Bayan Kahkaha" olarak tanınan Saba Tümer'e de 3.7 milyon lira ödendiği ortaya çıktı. Erdoğan ve Fatih saraç arasındaki konuşmada, Yaşar Nuri Öztürk'le yaptığı program nedeniyle işine son verildiği anlaşılan Tümer'in bu parayı tazminat olarak aldığı sanılıyor
 
Yerel seçimler öncesinde yayınlanan “Alo Fatih” konulu ses kayıtlarının birisi Saba Tümer ile Yaşar Nuri Öztürk’ün, Show TV’den kovulma sürecini anlatıyordu. Söz konusu kayıtta yer alan Saba Tümer’in ismi, bu kez Show TV’den üçüncü kişilere yapılan ödemeler listesinde yer aldı. Listede, Tümer’e 3.7 milyon lira ödeme yapıldığı öne sürüldü. Tümer’in ise bu parayı alıp almadığı bilinmiyor. “Bayan Kahkaha” olarak bilinen Saba Tümer’in, 3.7 milyon liralık kahkahasının hikâyesi şöyle: 
 
LİSTE NETLEŞİYOR

İnterbank’tan kaynaklanan borçlar nedeniyle Çukurova Grubu’nun medya şirketlerine geçtiğimiz yıl mayıs ayıda el koyan TMSF, grubun en değerli medya şirketi olan Show TV’yi 402 milyon dolara ihalesiz olarak Ciner Grubu’na sattı. TMSF, kanalı ihalesiz satmakla kalmadı, kanalın piyasaya olan 305 milyon doları da satış bedelinden düşerek Ciner’e ödeme kolaylığı sağladı. Yani, 305 milyon dolarlık borcu Ciner üstlendi, geri kalan 97 milyon doları ise TMSF’ye ödeyerek kanalın sahibi oldu. 
 
Show TV’nin 305 milyon dolarlık borç listesinden, kimlerin pay aldığı veya kimlere ödeme yapıldığı kamuoyunda tartışma konusu olmuştu. 305 milyon dolarlık listeden pay alanlar da netleşmeye başladı. Söz konusu listede, ödemelerin büyük kısmı “yapım şirketlerine” ait çıktı. Yapım şirketlerinin dışında ise listede en büyük alacaklı olarak görülen kişi ise geçtiğimiz günlerde TV8’i satın alan Acun Ilıcalı oldu. Ilıcalı, listeye göre Show TV’den 100 milyon 870 bin lira tahsilât yapmış görülüyor. İkinci olarak da sürpriz bir isim listeye girdi. Listede Saba Tümer’e ise 3.7 milyon liralık ödeme yapıldığı bilgisi yer aldı. 
 
Acun Ilıcalı ve Saba Tümer’in isimleri, Show TV’nin satış bedelinin içinden yapılan ödemeler listesinde yer alıyor. TMSF kaynakları ödemelerin Ciner Grubu tarafından yapıldığını öne sürdüler. Dolayısıyla TMSF’de, listede yer alan ödemelerin tamamının gerçekleşip gerçekleşmediği bilinmiyor. Ancak, TMSF’ye bildirilen listeye göre ödemenin yapılmış olması gerekiyor. Listede, 3.7 milyon lira ödeme yapıldığı bilgisi yer alan Saba Tümer’in ise, bu parayı alıp almadığı netleşmedi.
 
Seçimler öncesinde yayınlanan Başbakan Erdoğan ile Ciner Grubu üst düzey yöneticisi Fatih Saraç arasında geçtiği öne sürülen ses kaydında ise, Başbakan Erdoğan; Saba Tümer ile Yaşar Nuri Öztürk’ün programını eleştirmişti. Hatta ses kaydında, Fatih Saraç’ın, “gereğini yapacağım efendim” şeklindeki sözleri uzun süre tartışma konusu olmuştu. Bu süreçte, Saba Tümer’in programı yayından kaldırıldı. Show TV listesindeki 3.7 milyon liralık ödemenin de, programın yayından kaldırılması nedeniyle ödenilecek tazminat tutarından kaynakladığı tahmin ediliyor. 

kaynak taraf

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.