1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. Yeni Telefon Kayıtları Bomba Gibi Düştü
Yeni Telefon Kayıtları Bomba Gibi Düştü

Yeni Telefon Kayıtları Bomba Gibi Düştü

.

A+A-

TAYYİP ERDOĞAN VE SÜMEYYE ERDOĞAN'A AİT OLDUĞU İDDİA EDİLEN SES KAYITLARI ÇIKTI

Başbakan Tayyip Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan'ın İşadamı Mustafa Latif Topbaş ile telefon görüşmeleri internette servis edildi. İki görüşmede, Erdoğan'ların Bodrum'daki villaları ile ilgili konuşmaları bulunuyor.
Tayyip Erdoğan ve Sümeyye Erdoğan'ın da ses kayıtları ortaya çıktı. Ulusal Kanal'da yayınlanan habere göre ekte verilen linkte 2 şer dakika süren ses kayıtları iddiası gündeme bomba gibi düştü. Uzun zamandır sosyal medyada bahsi geçen konuşma kayıtlarının mahkeme kararı ile dinlendiği ve soruşturma dosyasına girdiği iddia ediliyor. Ulusal kanalda yayınlanan haber şöyle;  

KONU ERDOĞAN'IN VİLLALARI
 
Başbakan Tayyip Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan'ın, yolsuzluk soruşturmasına adı karışan İşadamı Mustafa Latif Topbaş ile telefon görüşmeleri ortaya çıktı.


İki ayrı görüşme de Erdoğan'ların villalarıyla ilgili. İlk telefon görüşmesi Başbakan Erdoğan ile Latif Topbaş arasında. Erdoğan'ın 15 Ağustos 2013'teki Türkmenistan ziyaretinden kısa süre önce yapıldığı anlaşılan görüşme 1 dakika 58 saniye sürüyor. Görüşmede Erdoğan'ın villalarının tamamlanması ile ilgili konuşmalar yapılıyor.

"MUSTAFA AMCA" DİYE HİTAP EDİYOR

İkinci görüşme ise Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan ile İşadamı Topbaş arasında... Sümeyye Erdoğan, "Mustafa Amca" diye hitap ettiği Topbaş'a villanın ve havuzunun nasıl olmasını istediğini anlatıyor. Bu görüşme de 2 dakika sürüyor.


İki telefon görüşmesinin de yolsuzluk operasyonu kapsamında mahkeme kararıyla dinlendiği ve dosyaya girdiği iddia edildi.

KAYDIN LİNKİ DE VERİLMİŞ

Haberde Erdoğan kızı Sümeyye Erdoğan ve iş adamı Latif Topbaş arasında geçtiği iddia edilen telefon kayıtlarının linkine yönlendirme de yapılıyor. Yasadışı elde edilip edilmediği henüz bilinmeyen bu kaydın linkini okurlarımıza ne yazık ki veremiyoruz.

BAŞBAKAN VE KIZINA AİT OLDUĞU İDDİA EDİLEN KONUŞMALAR

Tayip Erdoağan: Alo

M.Latif Topbaş: Esselamü aleyküm

Tayip Erdoağan: Aleykümselam ve rahmatullah. Ne var ne yok abi nasılsın?

M.Latif Topbaş: Allah razı olsun sizler nasılsınız?

Tayip Erdoağan: Hamdolsun hamdolsun. Ne var ne yok?

M.Latif Topbaş: Abi iyiyiz ama bende büyük bir hata yaptım ama sende ufak bir hata yaptın.

Tayip Erdoağan: Hayırdır ya

M.Latif Topbaş: Ya Bodrumda felan ne işin var? Yani biz bastırmadık laga luga ettik felan gelçektin şurda beraber kaynatcaktık yav

Tayip Erdoağan: Benim burası varya... pide yapmış benim hanımda sizde gelin demiş.

M.Latif Topbaş: Eeee

Tayip Erdoağan: Keşke siz de gelseydiniz. Burada bizim hiç yabancı yok.

M.Latif Topbaş: Doğrudur doğrudur.

Tayip Erdoağan: Aynen yani sizin oranın değişik bir versiyonu

M.Latif Topbaş: Hıı

Tayip Erdoağan: Yani sağolsun arkadaşla burayı bizim hanım demiş ona göre yapmış

M.Latif Topbaş: Allah kolaylık versin abi

Tayip Erdoağan: Birde Ziya var. Bizim çocuklar damatlar var başka kimse yok.

M.Latif Topbaş: İyi abi. Abi abi inşallah bitirelimde şu işi birdaha oralara bırakmayalım seni

Tayip Erdoağan: Onu zaten şey yapmadılar mı abi onu zaten şey yapmışlar Sümeyye felan tamam dedi.

M.Latif Topbaş: Tamamda abi başlayacaklar şimdi. İnşallah mayıs sonuna bitiriyoruz. Allah nasip ederse.

Tayip Erdoağan: İnşallah inşallah.

M.Latif Topbaş: İyisiniz abi hepiniz?

Tayip Erdoağan: Abi hamdolsun işte bende şimdi bakalım perşembe günü Bir Türkmenistan yapacam nasip olursa.

M.Latif Topbaş: Hıı Allah yolunu açık etsin. Allah kolaylık versin abi

Tayip Erdoağan: Allah razı olsun. Bir ziyaretimiz olacak gidip geleceğiz.

M.Latif Topbaş: İnşallah abi. Geri bu tarafa mı geleceksin Ankara'ya mı İstanbul'a mı?

Tayip Erdoağan: Belki bir İstanbul'a dönerim veya buraya uğrarım burdan çocukları alıp öyle dönerim

M.Latif Topbaş: İnşallah inşallah. Abicim hayırlı istirahatler, kardeşlerine dua et, bizde hep beraber burada sizlere dua ediyoruz

Tayip Erdoağan: Allah razı olsun

SÜMEYYE ERDOAĞAN'DAN LATİF TOPBAŞ'A VİLLA TARİFİ

M.Latif Topbaş: Alo

Sümeyye Erdoğan: Alo selamun aleyküm Mustafa amca

M.Latif Topbaş: Aleykumselem

Sümeyye Erdoğan: Ben annemle konuştum müsaitsen söyleyeyim

M.Latif Topbaş: Olur

Sümeyye Erdoğan: Eee şey. Bu evlerin biri daha önde biz arkada olanı seçsek

M.Latif Topbaş: Tamam

Sümeyye Erdoğan: Havuzda şey aynen burda çizdiğimiz gibi arkasında, daha önde olanın arkasındaki gibiydi ya

M.Latif Topbaş: Tamam

Sümeyye Erdoğan: O şekilde.Immm sonra ne dedik. Bu aralarındaki mesafe evlerin yani şu an oradaki sizin evle yan ev arasındaki mesafeden belki biraz fazla olabilir.

M.Latif Topbaş: Tamam orası 9-10 metredir ben bakarım ondan biraz daha fazla yaparız

Sümeyye Erdoğan: 11 metre bile yeter o zaman

M.Latif Topbaş: Tamam

Sümeyye Erdoğan: Havuzda da şöyle şimdi yanına bir set çekilir diye konuştuk ya gerektiği zaman perdeleme için yani o perde kaç metre olur onu bir öğrenebilsek.

M.Latif Topbaş: Şimdi o lüzümu yok şimdi o sonraki iş

Sümeyye Erdoğan: Yok şey açısından uzaklığını ayarlamak için diyorum yani evin ikinci katından gözükmese havuz

M.Latif Topbaş: Tamam o sonraki iş ben evvela evin planına hazırlatıyım, dışarda muftak olduğu için içeriye mutfağa ihtiyaç yok

Sümeyye Erdoğan: Evet aynen öyle dışarda mutfak olacağı için içerde aynen oda olarak kalıyor.

M.Latif Topbaş: Tamam tamam ben onları yaptırayım çizdireyim Bir daha görüşürüz sizin ekip ondan sonrasına bakarız

Sümeyye Erdoğan: O dış duvarla olan mesafede yani sonuçta dedi annem rahat bahçede gezecek işte çocuklara bir oyun parkı ufak bişey

M.Latif Topbaş: Tamam tamam o mühim değil canım orası geniş arazi tamam anlaşılmıştır hadi bakalım

Sümeyye Erdoğan: Çok teşekkürler

M.Latif Topbaş: Hayırlı geceler

Ulusal kanal
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.