1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. ALKOL, ESRAR VE ENERJİ İÇECEĞİ ÖLDÜRDÜ
ALKOL, ESRAR VE ENERJİ İÇECEĞİ ÖLDÜRDÜ

ALKOL, ESRAR VE ENERJİ İÇECEĞİ ÖLDÜRDÜ

19 yaşındaki Tuna Kamil Edebali kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

A+A-

MERSİN'de bir yazlık sitede arkadaşlarıyla eğlenirken fenalaşan 19 yaşındaki Tuna Kamil Edebali kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi. Edebali'nin alkol alarak eğlendikleri gecede esrar, cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceği içtiği ileri sürüldü.

Olay, 28 Haziran'da merkez Mezitli İlçesi Davultepe Mahallesi'nde bulunan yazlık Luna Sitesi'nde meydana geldi. Üniversite sınavlarına giren Tuna Kamil Edebali, arkadaşları Y.A., R.B. ve ortak kız arkadaşları Ö.B. ile birlikte M.A.'nın yazlık evinde toplandı. İddiaya göre, alkol alıp eğlenen gençlerin bazıları esrar kullandı. Sabaha kadar eğlenen gençlerden Tuna Kamil Edebali, kaçak olarak satılan cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceği içti. Kısa süre sonra fenalaşan Edebali, arkadaşları tarafından otomobille Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürülürken yolda öldü. Edebali'nin cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

İhbar üzerine harekete geçen polis, yazlık evde yaptığı aramada esrar, çok sayıda değişik markalarda sigara ve enerji içeceği kutuları bulundu. Birlikte eğlendiği arkadaşlarının ise olayla ilgili ifadeleri alınarak soruşturma başlatıldı.

Babası doktor olan ve gitar çalan Edebali'nin cenazesi yapılan otopsinin ardından Mersin'de toprağa verildi.

ÖLÜM RİSKİ YÜKSEK

Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Fevziye Toros, alkol, uyuşturucu, cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceğinin birlikte tüketilmesinin ölüme davetiye çıkartmak olduğunu belirterek şu değerlendirmeyi yaptı:

"Alkol, uyuşturucu ile birlikte alınan ve yan etkileri bir hayli fazla olan cinsel artırıcı haplar birlikte içildikten sonra kalp ritim bozukluğu, yüksek ateş, tansiyon yükselmesi bilinç kaybı ortaya çıkar. Hasta kısa sürede bir sağlık kuruluşuna nakledilmez, erken müdahale edilmezse, rahatsızlık ölümle sonuçlanabilir. Özellikle piyasada tezgah altı reçetesiz satılan cinsel gücü artırıcı hapların, alkol, uyuşturucu ve enerji içecekleriyle tüketilmesi zararlı yan etkileri tetikleyerek ölüme neden olabilir."

 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.